Nutamo klantenservice helpt je graag

(0186) 61 20 80Bel ons

Stuur een e-mailinfo@nutamo.nl

Indien je een klacht hebt om welke reden dan ook, dan kun je ons altijd mailen via info@nutamo.nl. Klachten worden binnen 14 dagen behandeld. Deze mogen zowel over de producten als de dienstverlening gaan. Wanneer wij de klacht ontvangen zal er zo spoedig mogelijk een ontvangstbericht verstuurd worden.

Veelgestelde vragen

Contact

  • Hoe kan ik contact opnemen?
    Als je een vraag hebt over onze producten of over ons bedrijf kan je contact met ons opnemen. Voor een snel antwoord kan je van maandag t/m zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur telefonisch contact opnemen met 0186-612080. Het is ook mogelijk om jouw vraag via info@nutamo.nl te sturen.
  • Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief van Nutamo?
    Om je aan te melden voor onze nieuwsbrief scroll je naar beneden op de homepage van onze webshop, daar vind je een button om je aan te melden voor onze nieuwsbrief vol lekkere recepten en aanbiedingen.
  • Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief van Nutamo?
    Wil je onze nieuwsbrief niet meer ontvangen? Onderaan onze nieuwsbrief kun je klikken op 'afmelden', zo ontvang je onze nieuwsbrief niet meer.
  • Waar kan ik mijn vraag of klacht indienen?
    Bij Nutamo vinden wij klanttevredenheid erg belangrijk. Wanneer je een vraag of klacht hebt kun je contact met ons opnemen. Wij proberen jouw vraag of klacht zo snel mogelijk te behandelen en met een passend antwoord of passende oplossing te komen.

Bezorgen en ophalen

  • Wat is de levertijd?
    Onze doelstelling is om jouw bestelling binnen 24 uur aan te bieden aan de bezorgdienst.
  • Wat zijn de verzendkosten voor zendingen binnen Nederland?
    Wij bezorgen gratis in Nederland vanaf € 49,99 | Voor bestellingen inclusief alcohol bezorgen wij gratis vanaf € 50,-. Voor bestellingen met een afleveradres in Nederland bedragen de standaard verzendkosten € 4,99 | voor bestellingen inclusief alcohol bedragen de verzendkosten € 6,99.
  • Wat zijn de verzendkosten voor zendingen naar België?
    Wij bezorgen gratis in België vanaf € 49,99 | Voor bestellingen inclusief alcohol bezorgen wij gratis vanaf € 60,-. Voor bestellingen met een afleveradres in België bedragen de standaard verzendkosten € 5,99 | voor bestellingen inclusief alcohol bedragen de verzendkosten € 7,99.
  • Kan ik mijn pakket volgen?
    Zodra wij jouw bestelling hebben overhandigd aan de bezorgdienst van PostNL ontvang je een Track &Trace code waarmee je jouw bestelling kan volgen.
  • Kan mijn pakket op een ander afleveradres bezorgd worden?
    Wanneer je een bestelling via onze webshop plaatst kan je aangeven op welk adres je jouw pakket wilt ontvangen. Het is dus mogelijk om jouw pakket op een ander afleveradres af te laten leveren.
  • Levert Nutamo ook in het buitenland?
    Ja! Wij willen zo veel mogelijk mensen van onze heerlijke producten laten genieten, daarom leveren wij ook in België. Mocht u een pakketje willen verzenden naar een ander land dan Nederland of België, neem dan a.u.b. contact op met: info@nutamo.nl. 
  • Waar kan ik mijn pakket ophalen?
    Wil je je pakket bij ons op komen halen? Dat kan! Laat het ons even weten, wij ontvangen je graag in ons pakhuis. Ons adres is: Donkervoortlaan 24 in Oud-Beijerland.

Betalen

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    Nutamo hanteert verschillende betaalmogelijkheden:

    IDEAL
    - Je betaald snel en veilig online via je eigen bank
    - Meest gebruikte online betaalmethode

    Mastercard of VISA
    - Betalen via de internetomgeving van jouw creditcard aanbieder
    - Stel de betaling van jouw aankoop nog even uit

    Afterpay
    - Betalen wanneer je je bestelling ontvangen hebt
    - Twee weken de tijd om je bestelling te betalen

    Paypal
    - Veilig via jouw eigen account betalen
    - Aankoopbescherming

    Bancontact
    - Betaalmethoden voor onze Belgische klanten
    - Direct, online en via eigen bank betalen
  • Hoe lang duurt de terugbetaling van een geretourneerd product?
    Wanneer je jouw product(en) terugstuurt streven wij er naar om je binnen een week terug te betalen.

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?
    STAP 1 Zoek jouw product in onze webshop
    STAP 2 Klik op de button 'plaats in winkelmand'
    STAP 3 Open jouw winkelmand
    STAP 4 Indien je een voucher kortingscode hebt kan je die nu invoeren
    STAP 5 Je kan nu kiezen om een account aan te maken waarmee je jouw volgende bestelling snel kan plaatsen
    STAP 6 Klik op de button 'betalen'
    STAP 7 Selecteer de betaalwijze waarmee je wilt betalen
    STAP 8 Reken jouw bestelling af
    STAP 9 Je ontvangt een email met daarin de bevestiging van jouw bestelling. Zodra wij jouw pakket aan onze bezorgdienst hebben aangeboden ontvang je een Track &Trace code om jouw bestelling te volgen.
  • Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
    Is je bestelling niet helemaal naar wens of wil je je bestelling annuleren? Neem dan contact met ons op. Voor een snelle wijziging of annulering vragen wij jouw ordernummer bij de hand te houden zodat wij snel jouw bestelling snel kunnen vinden.
  • Kan ik bij Nutamo ook zakelijk bestellen?
    Het is zeker mogelijk om bij ons een zakelijke bestelling te plaatsen. Wanneer je een grote hoeveelheid bestelt maken wij vrijblijvend een offerte aan, neem daar voor contact met ons op via 0850656485 of via info@nutamo.nl

Bewaaradvies

  • Hoe kan ik de producten het best bewaren?
    Gebrande noten
    Wanneer de noten in de verpakking zitten kunnen ze het best bewaard worden op een droge, koele (15-17 graden) en donkere plaats. 

    Ongebrande noten
    Wanneer de noten in de verpakking zitten kunnen ze het best bewaard worden op een droge, koele(15-17 graden) en donkere plaats.

    Chocolade producten
    Chocolade producten kun je het beste bewaren op een droge, koele (15-17 graden) en donkere plaats. Plaats deze producten niet op een warme en zonnige plaats.

    Gedroogde vruchten
    Gedroogde vruchten kun je het beste bewaren op een droge, koele(15-17 graden) en donkere plaats.

    Rijstcrackers
    Rijstcrackers nemen gemakkelijk vocht op, daarom is het van belang dat je rijstcrackers op droge plaatsen, goed afgesloten bewaart.
  • Waar kan ik de producten het beste bewaren?
    Wij adviseren je om onze producten op een droge, koele en donkere plaats te bewaren. Onze dranken zijn na gebruik het langst houdbaar wanneer je ze in de koelkast bewaart.

Product vragen

  • Ik heb een vraag over een product, waar kan ik terecht?
    Als je een vraag hebt over onze producten of over ons bedrijf kan je contact met ons opnemen. Voor een snel antwoord kan je van maandag tm vrijdag van 9.00 tot 13.00 uur telefonisch contact opnemen met 0850656485. Het is ook mogelijk om jouw vraag via info@nutamo.nl te sturen.
  • Kan ik noten in mijn dieet gebruiken?
    Noten hebben een positief effect wanneer je ze in je dieet gebruikt. Noten zitten vol goede vetten en proteïne waardoor ze je snel een verzadigd gevoel geven. De vetzuren reguleren de bloedsuikerspiegel waardoor je geen neiging meer hebt om ongezonde tussendoortjes te eten. Proteïne zorgt voor opbouw van spierweefsel. Wanneer je veel spierweefsel hebt verbrand je sneller veel calorieën.
  • Wat is het beleid omtrent alcoholische dranken?
    Nutamo heeft een helder beleid omtrent de aankoop van alcoholische dranken door minderjarigen. Deze is hieronder terug te lezen: 

    Proces omtrent het toevoegen van alcoholische dranken aan een bestelling.

    Nutamo heeft een ruim assortiment aan producten in haar assortiment. Een van de onderdelen van het assortiment van Nutamo betreft de categorie: ‘wijnen & bieren’. Deze categorie bevat producten waarvoor de minimum leeftijd van 18 jaar van toepassing is. Nutamo levert uiteraard geen alcoholische dranken aan minderjarigen en heeft diverse maatregelen genomen om u als klant daarover te informeren.

    1)    NIX18 logo op website

    Op de website komen klanten onderaan op de pagina het NIX18 logo tegen, dit vormt een eerste waarschuwing naar klanten die minderjarig zijn omtrent de aanwezigheid van 18+ producten op de webshop.

    2)   Waarschuwing op de bestelpagina

    Op iedere bestelpagina uit de categorie ‘wijnen & bieren’ zal een relevante waarschuwing worden getoond. Hiermee waarschuwt Nutamo haar klanten proactief dat dit specifieke product, afkomstig uit de categorie ‘wijnen & bieren’ alleen voor consumenten met de minimaal behaalde leeftijd van 18 jaar is bestemd. Deze waarschuwing zal op iedere productpagina staan, waarop de leeftijdsgrens van toepassing is.  

    3)   Akkoord met de voorwaarden en leeftijdsvalidatie

    Nadat de gewenste producten zijn uitgezocht en de klant op het punt staat om de gevulde winkelwagen af te rekenen, dient de klant o.b.v. een verplicht veld akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en de minimale leeftijd van 18 jaar en ouder bij de aanschaf van alcoholische dranken. Met het akkoord gaan verklaart de klant dat zij de minimale leeftijd van 18 heeft behaald, dit is nodig om de wijnen te kunnen afrekenen.

    4)   De algemene voorwaarden

    Om klanten te kunnen voorzien van relevante informatie omtrent het aanschaffen van alcoholische dranken, heeft Nutamo haar algemene voorwaarden voorzien van informatie omtrent het aanschaffen van alcoholische dranken en de minimumleeftijd die daaraan verbonden is.

    5)   Leeftijdscheck aan de deur i.s.m. PostNL

    Om er zeker van te zijn dat zelfs na bovenstaande stappen geen consumenten onder de leeftijd van 18 jaar alcoholische producten kunnen bestellen, hanteren Nutamo en haar bezorgingspartner PostNL een proactief leeftijdscheck beleid aan de deur van de klant. Bij bestellingen waarin producten uit de categorie ‘wijnen & bieren’ zijn geselecteerd, dient de klant minimaal 18 jaar oud te zijn. Om dit ook bij de fysieke levering nogmaals te valideren, geeft de PostNL bezorger het pakketje alleen af, indien de klant meewerkt aan de leeftijdsverificatie aan de deur en daarbij aantoonbaar de minimum leeftijd van 18 of ouder heeft.
  • Wat is het verschil tussen gebrand, ongebrand en geroosterd?
    Gebrand: deze noten zijn gefrituurd in arachide olie. Doordat noten van zichzelf al veel vetten bevatten nemen ze tijdens het frituren niet veel olie meer op. Ongebrand: deze noten zijn onbewerkt en bevatten alle van nature aanwezige voedingsstoffen. Walnoten en pecannoten worden altijd als ongebrande noten geleverd. Geroosterd: deze noten zijn geroosterd met droge lucht, hier is geen olie aan te pas gekomen.
  • Ik kan een product niet (meer) vinden, wat nu?
    Om producten te zoeken kan je gebruik maken van de zoekfunctie op onze webshop. Je product niet gevonden? Neem contact met ons op, wij helpen je graag verder!

Zijn noten gezond?

  • Wat is het verschil tussen gebrand, ongebrand en geroosterd?
    Gebrand: deze noten zijn gefrituurd in arachide olie. Doordat noten van zichzelf al veel vetten bevatten nemen ze tijdens het frituren niet veel olie meer op. Ongebrand: deze noten zijn onbewerkt en bevatten alle van nature aanwezige voedingsstoffen. Walnoten en pecannoten worden altijd als ongebrande noten geleverd. Geroosterd: deze noten zijn geroosterd met droge lucht, hier is geen olie aan te pas gekomen.
  • Ik kan een product niet (meer) vinden, wat nu?
    Om producten te zoeken kan je gebruik maken van de zoekfunctie op onze webshop. Je product niet gevonden? Neem contact met ons op, wij helpen je graag verder!

Algemene voorwaarden

  • Is het risicovrij om mijn gegevens en creditcardgegevens in te vullen bij mijn bestelling?
    De gegevens die wij van jou ontvangen worden alleen binnen onze beveiligde werkomgeving gebruikt waardoor er geen risico's voor jou zijn om je gegevens bij ons in te vullen. Jouw gegevens worden gebruikt om je bestelling te kunnen verwerken, wij dragen geen gegevens over aan derden.